Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite, Akreditasyon ve Çalışan Hakları Dairesi Başkanlığı Türkiye Sağlıkta Kalite Sistemi çerçevesinde;
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
- SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
- Öz değerlendirmeleri yönetmek.
- İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek.
- Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek.
- SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak.
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek.
- SKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak.
- Klinik kalite verilerini izlemek, analiz etmek, raporlamak
Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü Sağlık Tesisleri Değerlendirme ve Geliştirme Başkanlığı çalışmaları çerçevesinde;
-Sağlık Bakanlığına bağlı Sağlık tesislerinin etkin bir şekilde değerlendirilmesi ve sürekli gelişiminin sağlanması amacıyla 23.05.2025 tarihli 277164646 sayılı "Sağlık Bakanlığına Bağlı Sağlık Tesislerinin Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesine Dair Yönerge" doğrultusunda "Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları" kapsamında çalışmaların yürütülmesini sağlamak.