Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite, Akreditasyon ve Çalışan Hakları Dairesi Başkanlığı Türkiye Sağlıkta Kalite Sistemi çerçevesinde;
- Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
- SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
- Öz değerlendirmeleri yönetmek.
- İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek.
- Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek.
- Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek.
- SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak.
- Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek.
- SKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak.
- Klinik kalite verilerini izlemek, analiz etmek, raporlamak
Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Dairesi Başkanlığı çalışmaları çerçevesinde;
- Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü Verimlik yerinde değerlendirme rehberine uyum durumunun gözden geçirilmesini sağlamak.
Verimlilik yerinde değerlendirme rehberi çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
Verimlilik yerinde değerlendirmelerini yönetmek.
Yönetici takip ekranlarının kullanımı yoluyla yöneticiler ve çalışanlar arasında ölçme, değerlendirme ve iyileştirme kültürünün oluşturulmasını sağlamak.